Vlastnit firmu v současné době není jednoduché. Mezi firmami je velký konkurenční boj a vyniknout mezi nimi je hodně těžké. Není tak divu, že se většina firem rozhodla investovat čas a finanční prostředky do vlastního marketingového oddělení. Nicméně vlastní marketingové oddělení není levná záležitost a dovolit si jej mohou jen opravdu velké firmy. Pokud tedy vaše firma nespadá do téhle kategorie, pravděpodobně přemýšlíte, jak svoji vlastní firmu propagovat i jiným způsobem.
Nejlepším způsobem propagace jsou vlastní webové stránky a externí marketingová agentura, která za malý měsíční poplatek pomůže s celkovou propagací firmy. Kvalitní a velké agentury pomohou dokonce i tvorbou webu, nebo například i s propagačními materiály.
Jak již bylo zmíněno, do základních služeb marketingových agentur patří i správa a propagace webových stránek. Provozovat kvalitní webové není jednoduché, a pokud v tomto oboru nejste profesionál, určitě ji přenechejte odborníkům.
S tvorbou webu velmi úzce souvisí i optimalizace pro vyhledávače. Zde se jedná o soubor nastavení, díky kterým jsou webové stránky různými vyhledávači akceptovány a snadněji nalezeny. Tyto faktory můžeme rozdělit do dvou skupin. První skupinou jsou ty faktory, které můžete ovlivnit vy sami přímo v nastavení vaší webové stránky.
Ostatní faktory ovlivnit je složitější. Jsou to ty, které se ovlivňují podstatně hůře. Zde se jedná především o copywriting a linkbuilding. Laicky řečeno, jedná se o systematické psaní článků a vkládání klíčových slov, pomocí kterých je odkazováno na vaši webovou stránku.
Díky externím odkazům vaše stránky v očích vyhledávačů stoupnou na ceně. Pokud se vám to zdá jako velmi snadné, věřte, že jste na omylu. Pokud totiž v copywritingu a linkbuildingu nejste zkušení, můžete si spíše uškodit, nežli pomoci. Například pokud by vás vyhledávače označili za spamovou stránku, boudou vás přehlížet a vaše zkažená reputace se bude jen těžko získávat zpět.